ترجمه تخصصی برای مهاجرت به دانمارک

چرا دارالترجمه آبیز بهترین گزینه برای متقاضیان مهاجرت به دانمارک است؟

در این مقاله می خواهیم به این سوال مهم پاسخ بدهیم

حتما شما هم شنیده اید که برای ویزای پرستاران دانمارک نیازی به مدرک زبان نیست! بله این یکی از جذابیت های این ویزا است که شما می توانید بدون داشتن مدرک زبان مهاجرت کنید و بعد از ورود به دانمارک وقتی به عنوان پرستار در کلاس های زبان دانمارکی شرکت کردید تا سه سال وقت دارید که مدرک خود را بگیرید. این فرصت فوق العاده در کنار جذابیت های دیگر این ویزا باعث شده این روزها هزاران نفر از پرستاران و فارغ التحصیلان از رشته های مرتبط با پزشکی و سلامت شانس خود را امتحان کنند، بطور کلی هم مهاجرت به دانمارک همواره برای کسانیکه دنبال یک زندگی آرام و بی دغدغه هستند گزینه خوبی است.

دارالترجمه رسمی آبیز با تجربه ای که از ترجمه مدارک صدها پرستار برای ویزای XG1 دانمارک بدست آورد امروزه به عنوان معتبرترین مرکز ترجمه برای دانمارک معروف است و اکثر مهاجرین و بخصوص پرستاران، آبیز را به یکدیگر معرفی می کنند، ما خود را ملزم به آموختن قوانین ترجمه برای این کشور دانستیم و همواره اطلاعات خود در این حوزه را بروز     کرده ایم تا بتوانیم مشاوره ای دقیق به متقاضیان ویزای پرستاری دانمارک بدهیم.

یکی از ویژگی هایی که باعث انتخاب دارالترجمه آبیز می شود ارتباط ما با وکلای مهاجرت است، چنانچه مشتریان ما بخواهند بدون گرفتن وکیل پروسه مهاجرت را انجام بدهند و در این راه به مشاوره یا کمک یک صاحبنظر نیاز داشته باشند ما امکان مشاوره رایگان آنها را با وکلای مهاجرت دانمارک فراهم میکنیم، در پروسه ی ترجمه هم ما با خدمات ویژه ای که به مشتریان خود می دهیم باعث کاهش هزینه، صرفه جویی در زمان، از دست ندادن شانس پذیرش و راحت تر شدن مسیر می شویم بطوری که در بسیاری از موارد با راه های میانبری که ما به شما خواهیم گفت دست کم سی یورو برای هر ترجمه صرفه جویی خواهید کرد.

آبیز با شناخت دقیق قوانین ترجمه در دانمارک بهترین گزینه برای انجام ترجمه های شماست و همواره می توانید از طریق تماس یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

 


مطالب مرتبط

فرم ارسال نظر

درخواست ترجمه با نرخ و تعرفه مصوب و البته تخفیف !

آماده ارائه خدمات ۲۴ ساعته به صورت حضوری و آنلاین برای ترجمه مدارک مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت هستیم.